Geen commentaar
Datum start: 25-02-2012
Datum einde: 10-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Vic Diederen,
Hierbij stuur ik u mijn ontwerp. Het beeldmerk refereert naar de naam, het 'stormachtige'. Echter wil ik het wat luchtiger houden (dus niet iets heftigs zoals een tornado, wat m.i. ook negatieve associaties oproept)
Het is een lint dat beweegt door de wind. Mede door het kleurverloop krijgt het beeldmerk een dynamische uitstraling. Tegelijkertijd voelt het licht aan. Een training moet namelijk ook laagdrempelig aanvoelen (wat niets zegt over het eindniveau natuurlijk).
De bedrijfsnaam staat in een strak lettertype.
Tezamen vormt het een creatief, eigentijds en zakelijk logo.
Ik ben erg benieuwd naar uw reactie. Feedback is dan ook zeker welkom!
met vriendelijke groeten,
estoy
P.S. Klik op de afbeelding hiernaast voor een scherpe versie van het zowel abstracte als realistische logo.