Ik heb gekozen voor zakelijke en sobere kleuren (grijs/zwart/donkerrood), samen met eenvoudige, strakke vormgeving omdat de trainingen gericht zullen zijn op mensen uit het bedrijfsleven. Daarnaast is een storm vaak grijs. Ik heb de "rode loper" in het logo toegevoegd, omdat u als bedrijf de cursisten de rode loper aanbiedt om het spreken voor publiek eigen te maken.
Datum start: 25-02-2012
Datum einde: 10-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

