Geen commentaar
Strak en modern logo voor Groninger Alumnivereniging Psychologie (GAP)
- Wedstrijd van: alumni.psy
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 11-04-2013
Datum einde: 02-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze mijn interpretatie van een nieuw logo.
Zoals u ziet heb ik de letter psi meerdere malen laten terugkomen en samen vormen zij een cirkel.
Hiermee heb ik proberen te verbeelden dat de oud-psychologiestudenten nog steeds met elkaar in verbinding staan en gezamenlijk een cirkel vormen.
Eventuele aanpassingen naar uw wens zijn uiteraard altijd mogelijk.
Ik en benieuwd naar uw commentaar.
N.B: Eventuele toevoegingen met tekst zijn ook mogelijk. Dit heb ik achterwege gelaten in verband met het anderen van de deadline.
Anderen = naderen