Strak en trendy logo gevraagd voor hét nieuwe Single Reis Label!

Datum start: 23-05-2014

Datum einde: 06-06-2014

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
ElkeWillems

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Travelgoeroe is hét nieuwe Single Reislabel voor jonge, happy singles (alleenstaanden) tussen de 30 en 45/50 jaar. Het logo moet aansluiten bij het trendy (lees 'van nu')karakter van de reizen.

Requested: A trendy logo & smart pay-off for Travelgoeroe. The new travel label for young & happy singles!

Bedrijfsomschrijving


Travelgoeroe organiseert single reizen variërend van korte weekendtrips, festivalreizen tot 14-daagse reizen naar bestemmingen binnen en buiten Europa.

Travelgoeroe is specialized into organizing trips for single people (without having a partner) between 30 and 45/50 years. The travel duration will vary from short weekend trips to 14 day trips in and outside Europe. The trips will have a lively and trendy character.

Doelgroep


Happy singles (alleenstaanden) tussen de 30-45/50 jaar

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: ChantalvanEnst ChantalvanEnst
logo-chantalvanenst-RXz68gbY

ChantalvanEnstChantalvanEnst

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn ontwerp voor het logo van Travelgoeroe.

Met vriendelijke groet,
Chantal

TravelgoeroeTravelgoeroe

Chantal bedankt voor je leuke ontwerp. Ik vind het koffertje met hartje goed gevonden. Echter het logo valt naar mijn mening weg. Misschien kun je daar iets mee?

TravelgoeroeTravelgoeroe

Hi Chantal ik vind het ontwerp erg leuk! Zou je misschien de nadruk kunnen leggen op travel en dit een kleur kunnen geven. Dank!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.