Strak en trendy logo gevraagd voor hét nieuwe Single Reis Label!

Datum start: 23-05-2014

Datum einde: 06-06-2014

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
ElkeWillems

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Travelgoeroe is hét nieuwe Single Reislabel voor jonge, happy singles (alleenstaanden) tussen de 30 en 45/50 jaar. Het logo moet aansluiten bij het trendy (lees 'van nu')karakter van de reizen.

Requested: A trendy logo & smart pay-off for Travelgoeroe. The new travel label for young & happy singles!

Bedrijfsomschrijving


Travelgoeroe organiseert single reizen variërend van korte weekendtrips, festivalreizen tot 14-daagse reizen naar bestemmingen binnen en buiten Europa.

Travelgoeroe is specialized into organizing trips for single people (without having a partner) between 30 and 45/50 years. The travel duration will vary from short weekend trips to 14 day trips in and outside Europe. The trips will have a lively and trendy character.

Doelgroep


Happy singles (alleenstaanden) tussen de 30-45/50 jaar

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: JK JK
logo-jk-tYULtRBI

JKJK

Het is een map marker icon die gaat reizen. Deze map marker kan naar alle aangeboden landen reizen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-jk-Be9Wd6Jc

JKJK

Beste opdrachtgever, bij deze stuur ik u een voorstel voor het ontwerp, ik hoor graag van u, mvg jk

TravelgoeroeTravelgoeroe

Gebruik van twee kleuren en verschillende lettertype leuk. Wat is de uitleg van het driehoekje?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.