Geen commentaar
Strak logo voor Wijn&Lijn: afslanken zonder saai te zijn
- Wedstrijd van: Elke Werkers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-11-2018
Datum einde: 27-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik heb nog een accent aangebracht in 'glas' en 'i' (lijn). Ook nog een ander roze gebruikt. Maar goed, met kleur kan natuurlijk nog van alles!

Geen commentaar
Ik heb het logo ook zoveel mogelijk alleen uit lijnen opgebouwd. En de lijnen van de 'ij' in het woord 'lijn' dichter bij elkaar gebracht dan in het woord 'wijn'. De lijn gaat tenslotte over slank(er) zijn en de wijn mag vól zijn (wat mij betreft:))
Eens:-) leuk.. kijk ik nog even langer naar
Dank voor de feedback! Ik ga er zelf ook nog even langer naar kijken, misschien heb ik nog ideetje (just a little touch) dat ik erin wil aanbrengen:)

Geen commentaar

Geen commentaar