Een 2e ontwerp. Het lint kan leuk gebruikt worden in alle uitingen bijvoorbeeld voor titels. Ook het karretje zou los gebruikt kunnen worden.
Ik hoor graag wat u er van vind.
Supermarkt van het Jaar
Datum start: 07-01-2013
Datum einde: 21-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Graag zou ik willen weten of ik al wel op de goede weg zit met deze ontwerpen, als het iets compleet anders moet zijn hoor ik dit ook graag. Kleur aanpassingen zijn natuurlijk altijd mogelijk
Ik vond de eerste ontwerpen het sterkst. Ik wacht nog even andere ontwerpen deze week en geef dan aan of we op je eerste idee kunnen voort borduren.
Ik vond de eerste ontwerpen het sterkst. Ik wacht nog even andere ontwerpen deze week en geef dan aan of we op je eerste idee kunnen voortborduren.

Hier mijn nieuwe ontwerp voor het logo van Supermarkt van het jaar, ik heb een aantal verschillende variaties gemaakt. Het is een fris en nieuw design.