concept wat verder uitgewerkt, het is een soort japanse lakzegel, zeg maar een handtekening die kracht en helderheid uitstraalt en een keurmerk geeft aan jullie produkt(en)
het logo kan op meerdere manieren ingezet worden waardoor het een eigen leven kan gaan leiden maar toch duidelijk herkenbaar is. Ook als je het heel klein gebruikt blijft het logo toch overeind staan.
met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
www.uneontwerpstudio.nl
Datum start: 19-01-2010
Datum einde: 09-02-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



de kleuren komen wat verkeerd over.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
info@uneontwerpstudio.nl
www.info@uneontwerpstudio.nl
dit is beter.

Strak, helder en modern. Uitingen van visitekaartje, banier voor binnen en buiten, papieren servetten en stokjes hoesje.
Vind het iets te heftig allemaal met die kleuren. Moet clean en fris blijven!
dit was ook de verkeerde upload, het tweede logo is in 2 kleuren namelijk paars en groen