Nog een poging. Met stokjes. (Hoewel wij in Nederland dat "gewoon" met de hand doen)
Datum start: 19-01-2010
Datum einde: 09-02-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Mijn inzending voor het Sushi 020 logo.
Het beeldmerk beeld uit:
Het rollen van de sushi met aan de onderkant een inkeping wat het snijden moet symboliseren. en vet ook het cijfer 020. Ben voor een bamboe groen gegaan met strak grijs. Cliché rood is eigenlijk wel beter. Als jullie een aanpassing willen hoor ik het graag. Groet Frank van Leeuwen
Interessant, maar toch wel complex hoor. Begrijpt de gemiddelde klant 'het snijden' en ik mis toch wel 020 in het main logo