Hierbij het aangepaste ontwerp. Deze keer is er gekozen voor een wat ronder maar toch strak lettertype. Dit houdt het logo zakelijk, noch vrolijk/huiselijk. Het beeldmerk is iets aangepast, het draait echter nog steeds om zorg.
Met vriendelijke groet,
Jessica
Datum start: 16-09-2011
Datum einde: 13-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De slogan kan uiteraard weer toegevoegd worden!

Hallo,
Ik heb bij mijn ontwerp rekening gehouden met de koopdoelgroep en de eindafnemers. Deze twee doelgroepen dragen zorg. Bij het logo is er daarom gekozen voor mensen die samen zijn, samen zorg dragen. De koopdoelgroep wordt aangesproken door de frisse en vrolijke kleuren. Ik heb express niet gekozen voor het begrip \'oud\' of \'tante\', dit omdat zoals u zelf al aangeeft, ouderen niet geaccentueerd willen worden met oud!
Ik hoor graag uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Jessica de Nooy
www.jessicadenooy.nl
Beste Jessica,
Bedankt voor je inzending. We vinden het \' samen\' logo leuk, maar het lijkt volgens ons veel op een bestaand logo (we kunnen het alleen niet goed plaatsen). Een ander lettertype zou een verbetering zijn!
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Atalio