Teaching Therapy
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: annekesardha
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 225.00
- Datum start : 20-09-2015 18:18
- Datum einde : 04-10-2015 18:09
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 66
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De naam van het bedrijf is; Teaching Therapy en gaat uit van de visie, dat onderwijs aan psychologen, altijd hand in hand gaat met persoonlijke ontwikkeling.
Voorbeeld: Ik vind de stijl van labfiftyfive mooi
Bedrijfsomschrijving:
Teaching Therapy is ontstaan als een andere manier om met mijn werk bezig te zijn. ik geef werkgroepen aan de Universiteit van Leiden aan masterstudenten klinische en gezondheidspsychologen. Dit bedrijf is erop gericht om meer mogelijkheden wil ik me meer bezighouden met de persoonlijke groei van psychologen.
Zelf ben ik gz-psycholoog en psychotherapeut en werk ik integratief. ik vind het belangrijk om mijn therapie vooral af te stemmen op mijn clienten.
Doelgroep:
basispsychologen in opleiding
psychologen
gz-psychologen in opleiding
gz-psychologen
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Voorbeeld: Ik vind de stijl van labfiftyfive.com mooi
Ik hou van een modern en grafisch ontwerp
VirtualLies
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer VirtualLies:
Hello anneke,
thank you for your feedback and positive rating ;) Here's a similar layout using both "t" to get a dimensional impression. Looking forward to your reply, greetings, Dagmar -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
annekesardha zegt :
Ik vind de letters erg mooi en het onderschrift ook. Ik vind de figuur mooi, met die dunne lijntjes en de diepte. Kan je zoiets en dan met de t's?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-