The Food Hospital logo

Datum start: 21-02-2018

Datum einde: 28-02-2018

Totaal budget: € 269.00
Nieuwste inzending
Book cover
BT-Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Fris logo met een "gezondheidstouch" erin verwerkt voor een nieuw concept genaamd: The Food Hospital. Waar lichamelijke en psychologische klachten worden aangepakt met voeding, leefstijl en suppletie.

Het eerste concept van de website kun je vinden in het bijgevoegde bestand.

Bedrijfsomschrijving


The Food Hospital gaat mensen op twee manieren helpen:
1: het starten van een YouTube kanaal (die wordt gedeeld op de Facebookpagina). In elke video worden adviezen gegeven voor een andere lichamelijk of psychologische klacht. Hoe kun je de klacht aanpakken zonder medicatie "Eerst voeding, dan medicijn". Denk bijvoorbeeld aan huid-haar-nagelproblemen, migraine, concentratieproblemen, jicht, artrose, hart,- en vaatziekten etc.

2. Daarnaast komen mensen ook op consult in de praktijk. Hier worden mensen persoonlijk geholpen met hun hulpvraag. Er wordt gekeken naar het totaalplaatje; ziekten in het verleden, beweging, hoe eet je, stress. In de praktijk wordt echt de tijd genomen voor de cliënt. Een huisarts heeft 7 minuten om erachter te komen wat er met de cliënt aan de hand is. Bij ons duurt een intake-gesprek 90 minuten. Vanuit daar wordt een behandelplan opgestart met voedings,-suppletieadvies, en waar nodig advies voor beweging/stress.


Doelgroep


Volwassen Nederlanders met lichamelijke of psychologische problemen (kan ook ter preventie)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


groen/blauw, zie de kleur van de website in de bijlage

Designer: BT-Design BT-Design
logo-bt-design-WeuYyAZU

BT-DesignBT-Design

Beste opdrachtgever.
Hierbij mijn inzending, ik hoop dat het wat sterren waard is en mocht er nog iets zijn dan hoor ik het graag.
Mvg
BT-Design

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.