The Meeting Foundation

Datum start: 09-12-2014

Datum einde: 05-01-2015

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Linssen

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een beeldmerk dat vooral ouderen aanspreekt en voldoende uitnodigend is om in te schrijven als deelnemer van diner of lopende buffetbijeenkomsten. Het logo moet rust, entertainment en vertrouwen uitspreken. De doelgroep zijn alleenstaanden die met vut of pensioen zijn en graag deelnemen aan activiteiten waar ook andere alleengaanden graag willen zijn.

Op dit moment zijn we gefocust op twee handen die elkaar de handschudden/-geven als beeldmerk op een kopje, maar dat is het weer net niet.

Bedrijfsomschrijving


De stichting (io) The Meeting Foundation gaat op de zondagavonden in heel Nederland bijeenkomsten organiseren voor gelijkgestemden. Uit deze bijeenkomsten moeten ouderen ook zelf met initiatieven komen voor (ontspannings-)activiteiten. Het moet laagdrempelig zijn en de kosten voor deelname moeten voor deze doelgroep geen belemmering zijn.

Doelgroep


alle mensen die met prepensioen of pensioen zijn en (bij aanvang van de activiteiten)alleenstaand zijn.Niet uitgesloten is dat er later ook paren zullen worden toegelaten, als blijkt dat die een toegevoegde waarde op de bijeenkomsten hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


de uitstraling moet ontspanning, entertainment, gezellig, ik wil er bijhoren gevoel hebben

Designer: Roozz Roozz
logo-roozz-fxwFTBYG

Geen commentaar

themeetingfoundationthemeetingfoundation

de letters zijn te strak, zouden speelser kunnen. verder kun je niet echt zeggen dat het ouderen zal aantrekken en boeien

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.