Geen commentaar
The Meeting Foundation
- Wedstrijd van: themeetingfoundation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2014
Datum einde: 05-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Goedendag, zoals u ziet ben ik aan de slag gegaan met uw oorspronkelijke idee. In dit geval vormen de handen die samenkomen als het ware het 'schoteltje' onder het koffiekopje.
Hiermee wordt zowel het idee van 'elkaar ontmoeten bij een versnapering' als het 'zelf dragen van de initiatieven' verbeeld.
Het logo is een vector, kan dus op ieder gewenst formaat worden uitgevoerd. Uiteraard zouden de kleuren ook nog naar wens kunnen worden aangepast.
Met vriendelijke groet, mot
PS op de website wordt het ontwerp sterk verkleind weergegeven. Om het scherp te kunnen bekijken, moet u erop rechtsklikken en kiezen 'afbeelding bekijken' of 'koppeling openen in nieuw tabblad'.
zeer creatief en erg uitgebreid gepresenteerd, maar er mist iets om de oudere doelgroep aan te trekken en te binden en te boeien, te zakelijk
Graag zou ik nog wat voorbeelden/ontwerpen zien, waarbij het logo gecombineerd wordt met andere kleuren en lettertypes. De naam mag iets meer naar de achtergrond in vergelijking met het logo.