The Meeting Foundation
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: themeetingfoundation
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 229.00
- Datum start : 09-12-2014 15:37
- Datum einde : 05-01-2015 20:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 54
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Op dit moment zijn we gefocust op twee handen die elkaar de handschudden/-geven als beeldmerk op een kopje, maar dat is het weer net niet.
Bedrijfsomschrijving:
De stichting (io) The Meeting Foundation gaat op de zondagavonden in heel Nederland bijeenkomsten organiseren voor gelijkgestemden. Uit deze bijeenkomsten moeten ouderen ook zelf met initiatieven komen voor (ontspannings-)activiteiten. Het moet laagdrempelig zijn en de kosten voor deelname moeten voor deze doelgroep geen belemmering zijn.
Doelgroep:
alle mensen die met prepensioen of pensioen zijn en (bij aanvang van de activiteiten)alleenstaand zijn.Niet uitgesloten is dat er later ook paren zullen worden toegelaten, als blijkt dat die een toegevoegde waarde op de bijeenkomsten hebben.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
de uitstraling moet ontspanning, entertainment, gezellig, ik wil er bijhoren gevoel hebben
Y-graphic design
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
goedemiddag. Hierbij mijn logo voorstel. De uitleg van het beeldmerk staat in de afbeelding. U kunt dubbelklikken op de afbeelding voor betere kwaliteit. Graag hoor ik uw feedback. Mvg
-
themeetingfoundation zegt :
vraag me af of dit ontwerp de oudere alleengaande zal aanspreken, op zich wel creatief bedacht.
-
Y-graphic design zegt
Bedankt. Zou er nog iets zijn in uw optiek wat dit logo zou kunnen versterken zodat het de ouderen meer aanspreekt? Ik dacht namelijk wel in de goede richting te zijn geschoten. Mvg
-
Y-graphic design zegt
Ik hoor graag of er naar uw inzicht nog verbetering aan te brengen valt aan dit logo waardoor het de ouderen meer aanspreekt. Mvg
-
Y-graphic design zegt
Misschien is het een idee om met de ontwerpen naar uw doelgroep te gaan? Mvg
-
themeetingfoundation zegt :
de definitieve keuze wordt gedaan door de doelgroep zelf
-
Y-graphic design zegt
Dat is tof! Succes!
-
Jet zegt
Die van jou is trouwens ook erg leuk, had 'm nog niet in het groot bekeken ;-) Grappig met al die elementen! De keuze laat wel op zich wachten hè?
-
Y-graphic design zegt
Bedankt! Ja de doelgroep heeft de uiteindelijke stem, en tja, eerst koffie hè?! :-D
-
Jet zegt
Dan begrijp ik het waarom het nog even duurt ;-) Wel leuk dat de doelgroep mag mee beslissen op de zondagavonden. Misschien a.s. zondagavond al? Tenzij iedereen voor boer zoekt vrouw thuis blijft ;-)
-
Y-graphic design zegt
:-D
-
Jet zegt
nog een tijdje langer wachten en de doelgroep is hoogbejaard ( en wij zelf ook ;-)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Hierbij mijn logo voorstel. het beeld spreekt voor zich. Een wisselwerking van ontmoetingen en positieve woordenwisselingen. Mvg
-
themeetingfoundation zegt :
wel leuk bedacht, maar is niet logisch en ontspannend
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-