The Meeting Foundation

Datum start: 09-12-2014

Datum einde: 05-01-2015

Totaal budget: € 229.00
Nieuwste inzending
Book cover
Linssen

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een beeldmerk dat vooral ouderen aanspreekt en voldoende uitnodigend is om in te schrijven als deelnemer van diner of lopende buffetbijeenkomsten. Het logo moet rust, entertainment en vertrouwen uitspreken. De doelgroep zijn alleenstaanden die met vut of pensioen zijn en graag deelnemen aan activiteiten waar ook andere alleengaanden graag willen zijn.

Op dit moment zijn we gefocust op twee handen die elkaar de handschudden/-geven als beeldmerk op een kopje, maar dat is het weer net niet.

Bedrijfsomschrijving


De stichting (io) The Meeting Foundation gaat op de zondagavonden in heel Nederland bijeenkomsten organiseren voor gelijkgestemden. Uit deze bijeenkomsten moeten ouderen ook zelf met initiatieven komen voor (ontspannings-)activiteiten. Het moet laagdrempelig zijn en de kosten voor deelname moeten voor deze doelgroep geen belemmering zijn.

Doelgroep


alle mensen die met prepensioen of pensioen zijn en (bij aanvang van de activiteiten)alleenstaand zijn.Niet uitgesloten is dat er later ook paren zullen worden toegelaten, als blijkt dat die een toegevoegde waarde op de bijeenkomsten hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


de uitstraling moet ontspanning, entertainment, gezellig, ik wil er bijhoren gevoel hebben

Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo-y-graphic-design-3sLNhO8u

Y-graphic designY-graphic design

goedemiddag. Hierbij mijn logo voorstel. De uitleg van het beeldmerk staat in de afbeelding. U kunt dubbelklikken op de afbeelding voor betere kwaliteit. Graag hoor ik uw feedback. Mvg

themeetingfoundationthemeetingfoundation

vraag me af of dit ontwerp de oudere alleengaande zal aanspreken, op zich wel creatief bedacht.

Y-graphic designY-graphic design

Bedankt. Zou er nog iets zijn in uw optiek wat dit logo zou kunnen versterken zodat het de ouderen meer aanspreekt? Ik dacht namelijk wel in de goede richting te zijn geschoten. Mvg

Y-graphic designY-graphic design

Ik hoor graag of er naar uw inzicht nog verbetering aan te brengen valt aan dit logo waardoor het de ouderen meer aanspreekt. Mvg

Y-graphic designY-graphic design

Misschien is het een idee om met de ontwerpen naar uw doelgroep te gaan? Mvg

themeetingfoundationthemeetingfoundation

de definitieve keuze wordt gedaan door de doelgroep zelf

Y-graphic designY-graphic design

Dat is tof! Succes!

Jet Jet

Die van jou is trouwens ook erg leuk, had 'm nog niet in het groot bekeken ;-) Grappig met al die elementen! De keuze laat wel op zich wachten hè?

Y-graphic designY-graphic design

Bedankt! Ja de doelgroep heeft de uiteindelijke stem, en tja, eerst koffie hè?! :-D

Jet Jet

Dan begrijp ik het waarom het nog even duurt ;-) Wel leuk dat de doelgroep mag mee beslissen op de zondagavonden. Misschien a.s. zondagavond al? Tenzij iedereen voor boer zoekt vrouw thuis blijft ;-)

Y-graphic designY-graphic design

:-D

Jet Jet

nog een tijdje langer wachten en de doelgroep is hoogbejaard ( en wij zelf ook ;-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-y-graphic-design-qKawPq3U

Y-graphic designY-graphic design

Hierbij mijn logo voorstel. het beeld spreekt voor zich. Een wisselwerking van ontmoetingen en positieve woordenwisselingen. Mvg

themeetingfoundationthemeetingfoundation

wel leuk bedacht, maar is niet logisch en ontspannend

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.