Nog twee andere voorstellen...
The Meeting Foundation
- Wedstrijd van: themeetingfoundation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2014
Datum einde: 05-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


leuk bedacht, maar straalt niet de gewenste en gezochte ontspanning voor ouderen uit. Moet speelser en ouderen meer aantrekken

Nog een voorstel van deze kant, we zijn erg benieuwd wat u er van vind.
Mvg Mark
dit is goed gevonden, maar roept de associatie met een verzorgingshuis op en niet met ontspanning van ouderen

Het tweede voorstel van deze kant is een beeld dat we eerder dit jaar gemaakt hebben in een andere wedstrijdmaar niet gewonnen misschien vind u dit een richting?
Het beeld bestaat ui t twee poppetjes(ouderen die tegen overelkaar(meeting) vormen en de letter M van Meeting op een speelse en uitnodigende manier vormgegeven.
Mvg Mark
Hoi Mark,
Leuk gevonden, speels, maar niet behorende bij de generatie van 50/60 jaar geleden. Zou het bijvoorbeeld wel willen gebruiken voor activiteiten voor twintigers.

Ons eerste voorstel voor uw logo,
- Eigentijds, Zeer robuust en kan een lange tijd mee.
- Modern, Strak ontwerp.
- Simplistisch, Een duidelijk logo waar kracht en uitstraling achter zit.
- Duidelijke kleuren met een boodschap.
- Toepasbaar, Op vele voorwerpen.
qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai (adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.
Mvg Mark
Hallo Mark,
Er wordt gezocht naar een beeldmerk dat vooral ouderen aanspreekt en voldoende uitnodigend is om ouderen te bewegen om zich in te schrijven als deelnemer of deelneemster van diner of lopende buffetbijeenkomsten. Het logo moet rust, entertainment en vertrouwen uitspreken. Het ontwerp straalt dit onvoldoende uit. Het is dan ook geen gemakkelijke opgave, maar wellicht een uitdaging om lekker mee te stoeien.