Geen commentaar
Datum start: 14-12-2012
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


dit is ook niet het gewenste geheel...

Geen commentaar
We vinden het logo onsamenhangend. Bij het vorige lettertype wat we niet mooi vonden paste het geheel wel goed bij elkaar.

Een logo waarin de letters T O S op een subtiele manier verwerkt zijn.
Death Star ;-) Nee, voor een ander type winkel zou het nog wel kunnen maar ik mis de gewenste uitstraling en het lettertype pas niet bij het concept.

Geen commentaar
Dit is wel een optie die ik voor wil stellen aan de klant
Zou je deze nog eens willen uitwerken zonder grijze achtergrond en met een ander lettertype? Het is een duurdere klasse webshop te vergelijken met de Bijenkorf en V&D
Ja, dat doe ik.

Geen commentaar
Doet mij een beetje denken aan een stralings waarchuwings teken
Ik zal het logo aanpassen naar 1 kleur

Geen commentaar
Ik heb een eerste schetsontwerp gemaakt voor de webshop. Het is trouwens best moeilijk om een goed logo te maken omdat ik geen flauw idee heb wat de lijn wordt. Modern, design, strak of juist wat meer decoratief. Het logo moet natuurlijk wel het juist gevoel uitdragen. Vandaar dat ik graag wat meer informatie zou willen krijgen. Bijvoorbeeld een aantak foto's van wat jullie verkopen.
Ik heb de lotus even helemaal losgelaten. In plaats daarvan een gekleurd vlak in een oosterse lakkleur met twee gestyleerde chopsticks.
Het strak, heel design en herkenbaar als logo. Maar misschien wel helemaal niet passend bij de lijn die de webshop gaat voeren.
Graag jullie reactie.
MVG
Geert - DTP24
Deze is iets teveel richting het eten en geeft een restaurantgevoel
Misschien dat een dergelijk logo mooi is als je het vlak links plaatst en de tekst rechts onder elkaar:
the
oriental
shop