En nog een basic ontwerp van de rode rijzende zon. De zon is hier niet helemaal rond... op deze manier leeft het beeld meer.
Datum start: 14-12-2012
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hier ook een abstract en erg basic ontwerp. Het beeldmerk is een abstracte voorstelling van een bindi. Het zwart zijn de gesloten ogen en wenkbrouwen met in het midden de rode stip op het voorhoofd.

Hier een wat simpeler en strakker ontwerp dat is opgebouwd uit de initialen TOS. Op deze manier krijgt het beeldmerk een oosterse uitstraling. Ook mede door het gebruik van zwart en rood.

Hier een voorbeeld met de tekst aan de rechter kant. Ik vind zelf dat dit het logo meer versterkt... het maakt het geheel wat compacter. Een goed idee van u.

Zelfde lotus als de vorige. De layout is nu anders, gebruik van andere kleuren, een ander lettertype en een hele kleine toevoeging aan de lotus: aan elke kant is een klein blad toegevoegd. Mocht u wijzigingen willen zien in al van deze ontwerpen, dan hoor ik het graag van u.

Hier ook een gedetailleerde lotus, half afgekapt, of het lijkt alsof het op een golf van water drijft.

Deze lotus is veel gedetailleerder en heeft een charmante uitstraling. Het lettertype is niet japans, maar geeft zeker een oosterse uitstraling. Mocht u wijzigingen of bijvoorbeeld andere kleuren willen zien, dan hoor ik het graag.

Zelfde idee als het vorige ontwerp. De lotus is iets kleiner gemaakt en ik heb andere kleuren gebruikt.

Een open lotus. De lotus wordt hier gevormd door lijnen en is onderaan afgekapt om zo de tekst er strak onder te zetten.

Hier iets anders dan een lotus. Het ontwerp heeft een heel natuurlijke uitstraling, ook door het gebruik van natuurlijke tinten.

Of de lotus in een wat meer oosterse sfeer.

Hier dezelfde lotus in een wat strakker en moderner ontwerp. Erg minimalistisch en erg duidelijk.

Hier een simple logo met een vrij strak gevormde lotus. In natuurlijke tinten.

Aangezien het voornamelijk om tafelwaren gaat, heb ik nu in dezelfde rode cirkel servies gepaatst in de vorm van een lijn.

Het idee was een lotus. Ik ben zo vrij geweest om een ontwerp te maken met bamboo erin. De rode cirkel staat symbool voor Japan... de vlag en de zon. Hierin heb ik enkele bambootakjes geplaatst. De bamboo is een uitsparing in het rode, het is dus niet wit. Dus wanneer je het logo op bijvoorbeeld een gele achtergrong zou plaatsen dan zal de bamboo dus ook geel zijn. Mocht u het eventueel toch in wit of misschien een andere kleur zien, dan kan ik dat makkelijk aanpassen.
Kun je deze eens maken met de tekst rechts naast de cirkel.
the
oriental
shop