Een ander voorstel. We zijn weer benieuwd wat u er van vind.
Mvg Mark
Datum start: 14-12-2012
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.
Grijs en rood komt erg hard over, het lettertype (digits) vinden we ook niet passend.

En een totaal ander ontwerp een schaaltje met twee eet stokjes.
Mooi logo! maar helaas vinden we het hier op kantoor niet passen bij dit project. Voor een sushi restaurant zou ik het erg waarderen! Complimenten!

En nog een variatie
takjes doen me meer aan rome en julius cesar denken...

Bijdeze een drietal varianten.
hij prikt! het oogt een beetje als prikkeldraad.

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark
Kun je het logo op wit presenteren? Het grijze verloop voegt niet veel toe, het moet gaan om de kracht van het logo op zich. Verder vind ik dat hij, misschien door de kleuren, meer iets Duits heeft dan japans
ja hoor gaan we maken..