Geen commentaar
Datum start: 14-12-2012
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedacht later dat ik de O met bamboe voor de leesbaarheid beter had kunnen spiegelen; kan helaas geen aangepast ontwerp meer inzenden ...

Bijgaand mijn voorstel voor het logo. De zon uit de Japanse vlag heb ik "vertaald" naar een parel, die luxe symboliseert. Het teken in de parel zou (voor zover ik op internet heb kunnen vinden) Raku moeten zijn, wat staat voor tevredenheid, vreugde en geluk. Omdat Raku (volgens diezelfde site) oorspronkelijk gebruiksvoorwerpen voor de Japanse theeceremonie waren, vond ik dit heel passend bij de producten die The Oriental Shop aan gaat bieden. Mocht ik de tekens niet goed hebben weergegeven kan dat natuurlijk worden aangepast. Ook andere wijzigingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet, 10us