Het rood in mijn eerste ontwerp vond ik achteraf gezien niet goed gekozen, te schreeuwerig. de 2 groenen en het paars zijn best mooi maar het oranje lijkt me het best bij The Oriental Shop te passen.
Datum start: 14-12-2012
Datum einde: 15-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

...maar het ging dus eigenlijk om de kleur

...en toen begon ik ook nog eens het lettertype opnieuw te bekijken

terwijl ik bezig was met de kleur heb ik ook nog een beetje aan de vorm van de lotus gewerkt

Op zoek nr een nieuwe kleur... (oranje zou aanzetten tot eten)

Ik heb hier de tekengrootte wat aangepast om de leesbaarheid te verbeteren

Het logo op een witte achtergrond...
Als je het logo klein maakt wordt de tekst onleesbaar

Geen commentaar
De combinatie van het beeldmerk en de tekst vinden we mooi. Mogelijk dat het beeldmerk wel een andere (niet roodkapje achtige) kleur moet krijgen.

Geen commentaar
We begrijpen niet goed wat we moeten zien in de rode vlek met witte stippen...
http://www.photo-dictionary.com/phrase/11194/dried-lotus.html#b
creatief! Ik zal hem iig laten zien aan de opdrachtgever.

Geen commentaar
Graag het logo presenteren op een witte achtergrond