Geen commentaar
Datum start: 12-08-2014
Datum einde: 26-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
een wat kunstzinniger benadering van een schoolgebouw, misschien
spreekt het u aan
een wat kunstzinniger benadering van een schoolgebouw, misschien
spreekt het u aan
Ziet er op zich wel aardig uit, maar dan zou ik het nog iets kunstzinniger willen zien, met kleuren die er meer uitknallen.
De letters The School Factory knaloranje, en dit dan ook verwerkt in het logo.
Ik laat me verrassen.

Geen commentaar
Hallo
Een eerste opzet om te zien of u dit een gebouw naar wens is, het is niet bestaand
Het gebouwtje ziet er wel aardig uit maar ik mis iets wezenlijks.
Ik mis de " kracht".
The School Factory moet kracht en inspiratie uitstralen, gericht op onderwijs.
Binnen The School Factory moeten talenten tot ontwikkeling komen.
Daar ontstaan ideeen, binnen deze factory werken krachtige mensen die enerzijds probleemoplossend bezig zijn, onderwijsinstellingen helpen bij vraagstukken.
Maar ook docenten en leerlingen/studenten een kans krijgen tot talentontwikkeling.
Kortom inspiratie, kracht en onderwijskundige ontwikkelingen ontstaan.
En wellicht ook de naam van The School Factory in verwerken