Geen commentaar
Datum start: 12-08-2014
Datum einde: 26-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ter vergelijk in hetzelfde logo de verbindingen/het netwerk. In mijn optiek niet echt nodig omdat de verschillende ramen al laten zien dat er verschillende disciplines zijn. De uitkomst uit de schoorsteen = het verschil.

Het kan ook met een schoolgebouw er in verwerkt :-)
Graag feedback om eventueel een en ander aan te passen.
Vriendelijke groet,
Wim Nijenkamp
De letter doet industrieel aan evenals uiteraard de schoorsteen, terwijl het toch een 'traditioneel' schoolgebouw blijft.