Hallo TrimAvezaat,
Bijgaand een voorstel voor logo + identiteit voor de nieuw te starten onderneming.
Het logo is strak met een vriendelijke uitstraling, blauw voor de zakelijke kant. Het beeldmerk is modern en simpel van opzet, duidelijk en helder. Een kompas is een knipoog naar het nautische thema van het huidige Trim, de schuine lijn geeft het samenwerkingsverband aan en een kompas geeft richting aan voor de client.
In de huisstijl wordt de stijl doorgetrokken in kleur en een grijs schuin vlak wat de schuinte in het beeldmerk benadrukt.
Graag hoor ik wat u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
TRIM Avezaat
- Wedstrijd van: trimavezaat
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-12-2015
Datum einde: 08-01-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

