Geen kiezen, maar wel gerelateerd aan het gebit een andere kleur en nog steeds simpel
Datum start: 08-09-2010
Datum einde: 30-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij stuur ik mijn versie van een simpel logo voor u.
Strak beeldmerk, moderne kleuren en een innovatief lettertype. Ik zou graag weten wat u ervan vindt.
Wel simpel, maar war mij betreft niet modern of innovatief.
over het beeldmerk: Apple maakt mooie producten; daar moet de inspiratie uit komen, niet uit hun logo.