Afbeelding 5 is een doorontwikkelingen van afbeelding 2. De symboliek is hetzelfde. Hierin heb ik kennis proberen te verwerken door op een speelse manier een boek erin te verwerken.
Ik heb in alle voorstellen een lettertype gekozen met een schreef. Dit heb ik bewust gedaan. Ik zie Revodent als een bedrijf wat zich kan onderscheiden door middel van kennis. Een lettertype met een schreef, zoals standaard wordt gebruikt voor boekwerken, zorgt voor een natuurlijke link met kennis.
Datum start: 08-09-2010
Datum einde: 30-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Afbeelding 4 is een doorontwikkelingen van afbeelding 2. De symboliek is hetzelfde, alleen de uitvoering een klein beetje anders.

Dit was mijn eerste idee. Gemaakt voordat u vertelde niet meer tandjes etc te willen hebben. Ik wilde hem echter toch voorstellen omdat ik de symboliek met de kroon sterk genoeg vond om een kans te geven. Ik hoop dat u dat kunt waarderen.

Wederom strak en clean modern logo. Het vierkant met de ronde hoek symboliseert het op maat gesneden product.

Clean en strak beeldmerk. Duidelijk en overzichtelijk. Het logo is een vrije interpretatie van een diamant.