Geen commentaar
Datum start: 08-09-2010
Datum einde: 30-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het is een logo wat erg jong en kracht overkomt. De kleuren staan voor innovatie en flexibiliteit; er voor in zijn om nieuwe wegen in te slaan. De vorm komt overeen met een mintblaadje wat staat voor frisheid. Daarnaast heeft heeft de vorm van tandpasta wat uiteraard aansluit op het tandtechnische aspect.