Beste opdrachtgever,
Het tweede voorstel van een logo is ontstaan uit het kernwoord innovatief. Een technisch vak zal zich continue vernieuwing en innoveren. Tevens is het eerste deel van uw naam 'Revo' een afkorting van revolutionair, deze twee woorden passen goed bij elkaar. Ik heb een teken van oneindigheid ontworpen die synoniem staat voor de kernwoorden.
Mensen die voor uw ingrepen onder behandeling worden genomen zijn namelijk vaak ongerust en zenuwachtig, daarom heb ik gekozen voor een open lettertype en uitstraling, om het menselijk en toegankelijk te houden.
Datum start: 08-09-2010
Datum einde: 30-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Dit logo is ontstaan uit het idee, dat een persoon na zijn behandeling aan het gebit weer kan lachen en spreken zonder zich te schamen. Een fris, jong en vernieuwend logo in de tandartsen wereld.