Hierbij mijn eerste voorbeeld voor Revodent.
Kleuren en lettertype's kunnen natuurlijk worden aangepast. Hier ligt de klemtoon op het laboratorium die innovatief en flexibel wordt weergegeven. Er valt ook een kroon in te zien de jullie werk weergeeft maar ook de kwaliteit van jullie werk. De lijn erom heen staat voor de bescherming en geeft het het logo meer herkenbaarheid.
Mvg Division
Datum start: 08-09-2010
Datum einde: 30-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Tot nu toe absolute koploper, mooi lettertype, ziet er chique uit.
We zijn er nog niet, er is iets met die kroon, zou ook een bloem kunnen zijn. ik weet het niet... ga ff nadenken.
De bloem is inderdaad ook 1 van de kenmerken in dit logo.
De associatie met een bloem is hier natuurlijk ook niet helemaal verkeerd. Een bloem staat tenslotte voor vernieuwing en ontplooiing wat perfect met deze branche communiceert.