Logo met beeldmerk.
het beeldmerk staat voor de 3 begrippen die onderaan het logo staan, twentyfive gaat voor kwaliteit, betrokkenheid en succes. De vormpjes in het beeldmerk kun je later in de huistijl terug laten komen zodat je herkenbaarheid krijgt. Het logo is in zwart goed duidelijk maar ook in combinatie met kleur en in diapositief.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
Datum start: 31-10-2009
Datum einde: 14-11-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


mooie professionele maar toch speelse uitstraling
Marielle, mooi maar je gebruikt geen 25 als cijfers waarom niet? Minder mooi?
omdat ik veel meer denk vanuit de gedachte waarom men zich bij jullie moet aansluiten en dat is in eerste instantie denk ik niet omdat een bedrijf niet meer dan 25 groot mag zijn. Ze komen bij Twentyfive omdat jullie staan voor kwaliteit, betrokkenheid en succes.