concept ontwerp logo.
kleur valt in overleg met de klant aan te passen naar gewenste kleur.
Het ontwerp is strak, simpel en bevat geen poes-pas. Het is to the point waardoor je mensen niet (per ongeluk) op het verkeerde been zet. De grijstint is te vervangen voor een hele lichte kleur grijs of wit indien het op een zwarte achtergrond geplaatst dient te worden.
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Tevens is het logo in bestanden als pdf, jpg, eps, ai aan te leveren.
Datum start: 31-10-2009
Datum einde: 14-11-2009
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


p.s. ik heb van het woord "twenty", "we" naar voren laten komen. Het gaat bij het bedrijf om de mensen dus "we". tevens is er een leuke slogan bij te bedenken als "we are there for you"... Op die manier kun je al je reclame uitingen doen zoals menzis dat ook doet.

concept ontwerp logo.
kleur valt in overleg met de klant aan te passen naar gewenste kleur.Tevens is het logo in bestanden als pdf, jpg, eps, ai aan te leveren.