Dag Raymond,
In eerste oogopslag misschien niet het meest sexy logo, maar het toont, in tegenstelling tot andere ontwerpen, wel aan wat je doet. Je bent een 'handige' Harry, je kan heel veel werkjes aan met je krachtige handen. En zoals je ziet in deze reeks voorstellen kan je makkelijk je logo laten variëren door er een bepaalde tool aan toe te voegen al vind ik dat persoonlijk niet per se nodig aangezien de krachtige vuist op zich al sterk is.
Greetz
Joël
Uitdaging voor ontwerpers!!!!
- Wedstrijd van: Raymond Veldhuizen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-02-2018
Datum einde: 14-02-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Kan in elke kleur aangepast worden uiteraard.
En met een beetje fantasie herken je de RV in het onderste ontwerp.

Geen commentaar