En een variatie (beeldmerk zit geen punt in verwerkt)
Umuntu Media
- Wedstrijd van: Accelerator
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-07-2010
Datum einde: 28-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Comments as with the previous version – The dot in this version I like more, but all the other comments should be applied to this version as well.

Beste,
Hierbij enkele concepten van MeijerMedia.
Ik zie jullie feedback graag tegemoet.
Thank you for the concept. I can see the talent and thinking in the design and I like the direction. The problem is that the holding company Umuntu Media should not overpower the individual country portal’s brand. Someone visiting the portal in Namibia should only remember the iconography and logo of iNamibia – They won’t necessarily relate to the UM icon you used. Also be aware of the colours and try to use country specific colours that has a relationship or meaning for each country.
Hi
One last request before the deadline. Can you please change the green in the Umuntu Media logo to an African sand red colour. This will give us a good option to compare our final winning designs