De voorgaande versie van het ontwerp van het logo voeg ik ook bij. Dat is alleen het abstracte Nederland, met de tekst "Universiteit van Nederland"
Als slogan zou ik dan aanhouden: "Kennis is overal"
Universiteit van Nederland
- Wedstrijd van: Universiteit van Nederland
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-07-2012
Datum einde: 30-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik zag de oproep op Twitter. en zo modern als jullie willen zijn kies ik niet voor het traditionele wapen: hoezo moet je verdedigen tegen iets; "open en delen" moet het motto zijn. Daarom een logo gebaseerd op een abstracte weergave van Nederland, met daarin een oog en een vleugelstreep zodat je de vogel ziet. En daarbij de slogan: waar je kennis een vlucht neemt