Beste,
Hierbij het mijn voorstel. Aanpassingen zijn mogelijk. Met de kleuren van het oude logo en een deel van het logo van Deutz-Fahr komt het oorspronkelijke logo sterk naar voor. Maar met het nieuwe lettertype en het modernere ontwerp komt er een fris idee doorheen. Hierbij ook een oudere tractor achterop die een idee geeft van nostalgie.
Met vriendelijke groet,
Lars von Hebel
Updaten van bestaande logo
- Wedstrijd van: whdebruijnlexmond
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-08-2019
Datum einde: 20-09-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je inzending, het ontwerp vinden we erg mooi, het oude trekkertje is inderdaad nostalgisch, maar dat is niet wat we uit willen stralen.

Beste,
Hierbij mijn logo ontwerp. Met de kleuren van het oude logo en een deel van het logo van Deutz-Fahr komt het oorspronkelijke logo sterk naar voor. Maar met het nieuwe lettertype en het modernere ontwerp komt er een fris idee doorheen.
Met vriendelijke groet,
Lars von Hebel