Verander ons reeds bestaande logo sinds 25 jaar?!
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Womens wear, op dit moment, merken o.a. King Louie, Supertrash, Summum, Diesel, Morgan, Bridget the label, Geisha, Isla Ibiza. Zie onze huidige website www.fifth.nl en FBpagina.
In "Fifth 2.0" wordt de kleding gecombineerd met stukje lifestyle.
WHY: creating happiness.
Ongedwongen sfeer die duidelijkheid, rust en eenvoud uitstraalt.
De roots van kledingzaak Fifth liggen in New York, daar de ervaring opgedaan en avonturen meegemaakt, vormt de basis voor het gedachtengoed van Fifth. Mijn New York staat voor, creativiteit, passie voor mode, creëren van je eigen geluk, het lef om onderscheidend te denken/doen, en, volg je hart; leef je droom.
Doelgroep:
Onze doelgroep: 25-65/ kern 30-45. Eigenzinnig, stoer, onafhankelijk, aantrekkelijk, echt, gezellig, ondeugend. Wijzelf: ongedwongen, inspirerend, attent, eigenzinnig, oprecht.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Strak, eenvoud, duidelijk, stoer, er mag een korte slogan of dergelijke bij?
logomaker
-
-
Maud Bo zegt :
Oke, snap die blokjes bij de H niet
-
Maud Bo zegt :
Oke, snap die blokjes bij de H niet
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-