Geen commentaar
Verander ons reeds bestaande logo sinds 25 jaar?!
Datum start: 12-01-2016
Datum einde: 09-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Gebogen V-hals / decolleté of V als Romeins cijfer 5.
Hopelijk creëer ik hiermee geen associatie met playboy ;)
Het is een strak, stoer maar toch zeer vrouwelijke vorm.
DeOntwerper

Geen commentaar

American twist

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Dit lettertype is lekker super stoer.

Hierbij een logo met een iets kinderlijke uitstraling door gebruik van een ander minder strak lettertype.
DeOntwerper

Geen commentaar
Hallo Maud Bo,
Ik moet eerlijk zeggen dat ikzelf meer enthousiast ben over dit logo dan u.. als ik er vanuit kan gaan dat twee sterren betekent dat het niet echt uw smaak zal zijn.
Als dit logo niet Strak, eenvoudig, duidelijk en stoer is...
dan weet ik het ook niet meer.
Veel succes!
DeOntwerper
Ik ben missch niet zo gul in sterren geven, maar vind t er wel 1 om bij stil te staan, mijn eerste associatie was sbs6, even laten bezinken. Ik vind de FIFTH letters wel te vet/ te zwaar. Leuk zoals je laat zien in de foto's
Hallo Maud Bo,
Het gaat niet om het aantal sterren maar de waarde die zij vertegenwoordigen.
Het is inderdaad mogelijk een vergelijking te maken met die TV zender maar dat kan met vele vormen.
Het projecteren van een bepaald logo in een bestaande situatie heeft ten doel een beter inzicht te krijgen van het geheel.
Zeker wanneer sommige toepassingen vastgelegd zijn zoals de aanwezige lichtbakken. Die zijn bij elke winkel dezelfde vorm.
De ronde vorm heb ik gekozen omdat die zo sterk is in contrast met de omgeving en om de vrouwelijke vorm in het logo naar voren te laten komen.
De cirkel heeft dus niets met een TV zender van doen.
Ik al nog een paar voorstellen maken waarbij de FIFTH letters dunner zijn.
Dikke letters hebben immers een stoere uitstraling.
DeOntweper.

Geen commentaar

Simpel, stoer en toch vrouwelijk door gebogen vorm. Logo separaat te gebruiken.
Groet,
DeOntwerper