Verander ons reeds bestaande logo sinds 25 jaar?!
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Womens wear, op dit moment, merken o.a. King Louie, Supertrash, Summum, Diesel, Morgan, Bridget the label, Geisha, Isla Ibiza. Zie onze huidige website www.fifth.nl en FBpagina.
In "Fifth 2.0" wordt de kleding gecombineerd met stukje lifestyle.
WHY: creating happiness.
Ongedwongen sfeer die duidelijkheid, rust en eenvoud uitstraalt.
De roots van kledingzaak Fifth liggen in New York, daar de ervaring opgedaan en avonturen meegemaakt, vormt de basis voor het gedachtengoed van Fifth. Mijn New York staat voor, creativiteit, passie voor mode, creëren van je eigen geluk, het lef om onderscheidend te denken/doen, en, volg je hart; leef je droom.
Doelgroep:
Onze doelgroep: 25-65/ kern 30-45. Eigenzinnig, stoer, onafhankelijk, aantrekkelijk, echt, gezellig, ondeugend. Wijzelf: ongedwongen, inspirerend, attent, eigenzinnig, oprecht.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Strak, eenvoud, duidelijk, stoer, er mag een korte slogan of dergelijke bij?
freebird
-
-
Maud Bo zegt :
Leuk met die 5, maar moet te lang kijken om te ontdekken wat het precies is
-
freebird zegt
Bedankt voor uw feedback, het logo is een 5 maar ook de letter F, dat het even duurt om dat te ontdekken is naar mijn mening juist iets positiefs; klanten zullen het gaan onthouden juist vanwege deze diepere laag, met een paar simpele letters alleen blijft dat bij mensen nooit lang hangen maar smaken verschillen gelukkig, hopelijk vindt u het ontwerp dat wel bij uw winkel past.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Kraneveld
Freebirds Grafisch Ontwerp -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-