Verander ons reeds bestaande logo sinds 25 jaar?!

Datum start: 12-01-2016

Datum einde: 09-02-2016

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
Blikvoer

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel/verander ons logo. We gaan onze winkel een metamorfose geven qua uitstraling.






























































































Bedrijfsomschrijving


Womens wear, op dit moment, merken o.a. King Louie, Supertrash, Summum, Diesel, Morgan, Bridget the label, Geisha, Isla Ibiza. Zie onze huidige website www.fifth.nl en FBpagina.
In "Fifth 2.0" wordt de kleding gecombineerd met stukje lifestyle.
WHY: creating happiness.
Ongedwongen sfeer die duidelijkheid, rust en eenvoud uitstraalt.
De roots van kledingzaak Fifth liggen in New York, daar de ervaring opgedaan en avonturen meegemaakt, vormt de basis voor het gedachtengoed van Fifth. Mijn New York staat voor, creativiteit, passie voor mode, creëren van je eigen geluk, het lef om onderscheidend te denken/doen, en, volg je hart; leef je droom.

Doelgroep


Onze doelgroep: 25-65/ kern 30-45. Eigenzinnig, stoer, onafhankelijk, aantrekkelijk, echt, gezellig, ondeugend. Wijzelf: ongedwongen, inspirerend, attent, eigenzinnig, oprecht.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Strak, eenvoud, duidelijk, stoer, er mag een korte slogan of dergelijke bij?

Designer: Iw Iw
logo-iwzart-DBK4B4cK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.