Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


persoonlijk nog altijd voorstander van white look, gebruik deze ook vaak in wordpress themes.

Geen commentaar

Geen commentaar
lichtgroen versterkt ook nog eens het dynamische van de O in het logo...door het kantelen krijg je het in beweging zijn van de organisatie, de W scheurt bij wijze van spreke door de bocht en tegelijkertijd geeft de W als een soort grafieklijn de groei aan,,,zoals al eerder vermeld.

Geen commentaar
eenvoud en daardoor snel herkenbaar..

Geen commentaar
alsof openweb juist uit een andere dimensie komt...uit de onderbroken cirkel maar aan de andere kant toch open ( OPEN WEB)
Ik ben op zoek naar een logo die ook zonder de letters gebruikt zou kunnen worden. Tevens vind ik deze kleurcombi niet mooi.

Geen commentaar
eenvoud ....de W staat schuin (groeiende lijn) een open O die toch ook om de W zit
Beste Angel, bedankt voor je eerste voorstel. Ik zal eerst de overige designs afwachten en dan pas mijn keuze maken.
ik puzzel ook gewoon ff verder
Beste Angel, Zou je aub de kleuren van je ontwerp an willen passen naar de kleuren uit ons huidige logo? Alvast bedankt! Levente
ga ik mee bezig..