Geen commentaar
Verfrissend logo een innovatieve cloud software organisatie (web 3.0)
Datum start: 23-09-2013
Datum einde: 30-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste,
Hierbij mijn uitwerkingen nav jouw reactie. Ik ben van mening dat je harde/sprekende kleuren moet gebruiken. Ik heb een aantal zachte kleuren (geel, oranje) gebruikt en dan valt de kracht van het logo helemaal weg.
In het laatste logo heb ik het verschil tussen de q en de u duidelijker gemaakt.
Ik hoor graag je reactie.

Goededag, bij deze mijn voorstel voor uw logo, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
Graag ontvang ik een terugkoppeling.
Ik heb het logo opgemaakt in Adobe Illustrator, en het is opgebouwd uit vectoren.
Zonder kwaliteitsverlies kunt u deze vergroten en toepassen op de rest van de huisstijl.
Uiteraard kan ik de kleuren aanpassen naar uw wensen.
Met vriendelijke groet,
Joost de Doelder
Vernieuwend, fris en duidelijk! Wellicht kan de grijze kleur van Quattrowave ook in een andere kleur