Geen commentaar
vernieuwd logo Groenexpo Bloem Tuin
- Wedstrijd van: John Geven
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-11-2019
Datum einde: 04-01-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank u wel, feedback is welkom. Mvg
We vinden dit te veel op ons oude logo lijken. We zijn op zoek naar vernieuwing ook in het logo.
Als tip zou ik dan willen gevenom het volgende uit de briefing te halen: Zou leuk zijn als er enige herkenning zou kunnen zijn van het vorige logo dat terugkomt in het nieuwe, voor onze oudere drukte.
De kwaststreken is dan toch het mooiste herkenningspunt uit het oude logo. Mvg