Beste heer Geven,
Als mensen naar een expositie gaan, dan verwachten ze een beetje vrolijkheid, wat levendigheid. Zeker als het met iets te maken heeft organisch materiaal dat men vrolijk maakt (bloemen en tuinen) Dat heb ik geprobeerd terug te laten komen in het logo dat zich uitermate goed leent om verder te worden uitgezet op diverse middelen. (zie voorbeeld)
Uitkijkend naar uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Ted
vernieuwd logo Groenexpo Bloem Tuin
- Wedstrijd van: John Geven
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-11-2019
Datum einde: 04-01-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


...heeft < zoals > organisch materiaal

Geen commentaar