Beste,
Dit logo treft alle leeftijden.
Door het schreefloze, strak & moderne font (nexa) heeft het logo een tijdloze uitstraling.
Het punt op het einde staat voor het zaadje dat geplant wordt bij iedere bezoeker van de expo.
Ook zie je rechts een voorbeeld van het logo op een affiche.
Ik sta altijd open voor veranderingen om op het logo voort te bouwen indien deze gewenst zijn.
Zelf heb ik genoten van een grafische opleiding aan arteveldehogeschool.
U kan altijd contact opnemen of mijn werken bekijken op mijn online portfolio.
https://brentmacharis.myportfolio.com/
Indien je geen externe links vertrouwd kan je ook gewoonweg mijn naam ingeven in google. Het zou de eerste website moeten zijn.
Met vriendelijke groeten,
Brent Macharis - BR&T
vernieuwd logo Groenexpo Bloem Tuin
- Wedstrijd van: John Geven
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-11-2019
Datum einde: 04-01-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


wel strak. maar lijkt teveel op een logo van onze leverancier bhv expo..
Oké! Bedankt voor de feedback.