Geen commentaar
Vervoer & Transport.nl
- Wedstrijd van: Maarten Dijkstra
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-06-2010
Datum einde: 15-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
kan eventueel gecombineerd worden in 1 kubus/dobbelsteen

even een andere kijk
Is me wat te vergezocht

Geen commentaar

Beste,
Na enig oponthoud, enkele nieuwe voorstellen voor uw logo.
De draaiende beweging van de pictogrammen, stelt beweging voor.
Mvg,
Erik

Geen commentaar

Geen commentaar
Het onderste logo, is opgebouwd uit 1 pms kleur, wat het drukwerk goedkoop maakt!
Zie mijn eerdere commentaar: graag meer symboliek naar thema. Is nu te vaag (hoewel pijlen in het logo wel beweging symboliseren)

Beste,
Hierbij een concept in eenzelfde sfeer, maar 'origineler'?
Het pepsi logo, en deze van pro league baseball trekken een beetje op het vorige, misschien herkent u het van dat?
Zijn kleuren en lettertype reeds volgens uw smaak?
Kleuren en lettertype vind ik wel OK maar logo is niet de kant die ik op wil. Wil meer duidelijke symboliek naar het thema Vervoer/Transport in het logo. Hoeft niet perse abstract, mag ook bijv. met fotografische elementen

Beste,
Hierbij een 1e voorstel voor uw logo,
Zoals u ziet is het eenvoudig en strak, maar beeld dit wel perfect uit waarvoor de website staat.
Ook heb ik een frisse 'toets' groen gebruikt in het logo, met als opzet de huidige eco-trend in het wegverkeer te benadrukken.
Mvg
Erik
Wel mooi, maar heb wel erg sterk het gevoel dat dit logo of iets wat er veel op lijkt al ergens voor gebruikt wordt. Komt zo bekend voor. Maar stijl is op zich wel mooi.