Ik heb geprobeert doormiddel van het logo wat meer boost in de zaak te krijgen doormiddel van leesbaarheid en een hoog contrast. Het logo is makkelijk toepasbaar en past in elke hoek van 90 graden, van briefpapier tot vrachtwagens. Ik heb blauw gekozen die een vertrouwelijke sfeer uitstraalt. Een schuine kant rechts, die voor snelheid staat. Het blauwe uitroepteken staat voor dat jullie er altijd voor de klanten zijn en zo snel als het kan. Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Vervoer & Transport.nl
- Wedstrijd van: Maarten Dijkstra
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-06-2010
Datum einde: 15-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

