Hallo, Maarten!
Hierbij mijn inzending.
Het blok in het midden stelt de weg voor waarover de goederen getransporteerd worden en zou tegelijk ook gezien kunnen worden als een verpakt goed in een doos, o.i.d. De pijlen geven de verschillende richtingen aan waar het heen gaat.
Ook is het logo tijdloos, wat dus betekend dat als het web 2.0 tijdperk afloopt, er geen nieuw logo ontworpen hoeft te worden. De glanzende laag zou dan eventueel weg gelaten kunnen worden. Aanpassingen zijn nog altijd mogelijk, laat mij maar wat weten!
Met vriendelijke groet,
Marvin Kennis.
Vervoer & Transport.nl
- Wedstrijd van: Maarten Dijkstra
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-06-2010
Datum einde: 15-11-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

