Goedendag Roy,
Hierbij mijn eerste inzending op de site.
Het logo is strak en simpel gehouden, heeft een goeie mate aan herkenning en hier ligt de nadruk op het v(ip) gedeelte,(IP = internetterm) Hierbij komt de klemtoon ook mooi liggen in het woord V IP.(ook in het engels) De lijn staat voor elegantie en continuering van de service die jullie leveren tevens geeft dit het logo een grotere herkenbaarheid in het algemeen. Het komt niet overeen met bepaalde "eisen" in de briefing maar dit heb ik om meerdere redenen gedaan.
De kleuren blauw en rood lagen wat voor de hand om tevens de herkenning bij de klant te krijgen maar deze 2 kleuren geven in de meeste gevallen het logo een goedkope uitstraling.
Het gedeelte over herkenning bij de klant kan ik ook begrijpen maar het laat wel zien dat je met je tijd meegaat als je een compleet andere (modern) logo creëert.
Ik het ook nog meerdere opzetten qua kleuren.
Ik ben benieuwd naar uw reactie,
Mvg Rimmert
VIP - logo internetbedrijf
Datum start: 22-06-2010
Datum einde: 02-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

