Geen commentaar
Vivaart: samen vaart maken voor een betere samenleving
- Wedstrijd van: JannekeGramberg
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-04-2015
Datum einde: 16-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Janneke,
Ik heb het logo aangepast en hoop dat dit meer aan je wensen voldoet.
De 'grijze' kleuren gaan nu over naar frissen heldere kleuren.
Met vriendelijke groet, Gerard
PS. Om het ontwerp echt goed te bekijken: met rechter muisknop erop klikken en dan (afhankelijk van de browser) kiezen ’afbeelding bekijken’, ’link openen in nieuw venster’ of ’koppeling openen in nieuw venster’.

Geen commentaar
Beste Janneke,
Bijgaand mijn bijdrage van een logo waarin veel kleur is gebruikt.
Vanuit verschillende richtingen komt alles uiteindelijk samen.
Uiteraard zijn er nog aanpassingen mogelijk.
Feedbackstel ik graag op prijs.
Met vriendelijke groet, Gerard
PS. Om het ontwerp echt goed te bekijken: met rechter muisknop erop klikken en dan (afhankelijk van de browser) kiezen ’afbeelding bekijken’, ’link openen in nieuw venster’ of ’koppeling openen in nieuw venster’.
Beste Gerard,
Dank je wel! Mooi ontwerp. Veel kleur en 3D. Ik zie richting en beweging erin terug. Het 'stroomlijnen' van meerdere groepen. Wat ik nog mis, is de verandering, die plaatsvindt als de groepen / mensen elkaar ontmoeten. De invloed van de interactie. Van 'grijze massa' naar kleurigere individuen. Hmm, lastig te omschrijven... Kun je dat verbeelden?
Beste Janneke,
Ik a kijken of ik je wensen in het logo terug kan laten komen.
Met vriendelijke groet, Gerard