Vivaart: samen vaart maken voor een betere samenleving

Datum start: 02-04-2015

Datum einde: 16-04-2015

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
SonjaFilip

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een fris, dynamisch logo, dat verbinding, richting, lef, veelzijdigheid en kleur uitstraalt. Ik breng verschillende bedrijven en overheidsorganisaties samen en zorgt voor verbinding, samenwerking en resultaten. De bedrijfsnaam 'Vivaart' staat voor samen vaart maken voor een betere samenleving. Maar ook voor Viva Art, levenskunst. Ik zorg er nl. niet alleen voor dat mensen beter samenwerken (de serieuze kant van de zaak), maar ook dat ze er samen plezier in hebben. Als logo wil ik echter puur een beeldmerk, dus zonder de bedrijfsnaam zelf.

Bedrijfsomschrijving


Mijn bedrijf biedt advies en projectmanagement op het snijvlak van overheid en bedrijfsleven. Ondernemers en overheidsorganisaties bij elkaar brengen, organiseren en begeleiden om samen 'green business' te ontwikkelen en te zorgen voor meer werkgelegenheid.

Als persoon ben ik een enthousiaste, gedreven en veelzijdige vrouw. Ik doorzie complexe onderwerpen, processen en netwerken snel en weet via welke logische, concrete stappen we samen verder kunnen komen. Ik heb zowel in het bedrijfsleven (chemie, energie productie en logistiek) gewerkt als voor de overheid. Daardoor ken ik de verschillende 'werelden' van binnenuit, spreek ik de taal en maak ik gemakkelijk verbindingen.

Voorbeelden:
Samen met een aantal industriële bedrijven, de provincie en Rijkswaterstaat ervoor zorgen dat er meer goederen per schip ipv met vrachtwagens vervoerd worden. Minder vrachtwagens -> minder files.

Samen met de gemeentes, onderwijsinstellingen, UWV en bedrijven ervoor zorgen dat meer mensen stages en banen vinden. En dan niet het zoveelste beleidsstuk produceren, maar de koppen bij elkaar steken, acties afspreken, samen aan de slag en resultaten boeken.

Doelgroep


Zakelijke klanten: bestuurders of managers van bedrijven (maakindustrie, chemie, logistiek of retail), overheden (gemeentes, provincies, onderwijs) en samenwerkingsverbanden daartussen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Achtergrond: wit/transparant
Logo zelf: frisse, heldere kleuren.

Designer: webdesignaktie webdesignaktie
logo-webdesignaktie-xwIPGcq0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-webdesignaktie-xJygSkS0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-webdesignaktie-w5LEqzg0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-webdesignaktie-33HP6rmC

webdesignaktiewebdesignaktie

Bij deze mijn eerste ontwerp. Graag verneem ik van u wat beter kan.

JannekeGrambergJannekeGramberg

Dank je! Het is nog niet wat ik zoek. Ik wil nl. puur een beeldmerk (zie toelichting). Dus zonder letters in het logo zelf. Da's nl. waar ik voor sta: voor minder letters/papier/regeltjes. Meer actie, dynamiek en kleur. Een logo dat symbolisch weergeeft wat ik doe: mensen met verschillende achtergronden samen laten werken en richting geven. Dat klinkt misschien serieus, maar in de praktijk hebben we juist veel plezier. Ik zoek dus een logo dat verbinding, richting, lef, veelzijdigheid en kleur uitstraalt. En dan niet alleen de serieuze kant van de zaak, maar zeker ook plezier.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.